miercuri, 16 octombrie 2013

ZIUA ALIMENTATIEI LA GRADINITA!

   Cu ocazia Zilei Alimentatiei, am desfasurat la gradinita o activitate foarte  interesanta. In cadrul acestei activitati l-am avut ca invitat pe domnul Urlea Alin, un maestru in arta sculpturii in fructe, dansul de asemenea fiind si taticul Alessiei din grupa mare "A". 
    Domnul Urlea  ne-a vorbit despre cateva lucruri importante in alimentatie, dar mai cu seama despre importanta fructelor pentru sanatatea noastra. Copiii celor doua grupe mari participante la activitate, cunosc deja o multime de lucruri despre fructe si alimentele sanatoase. Am avut parte si de o demonstratie de sculptura in dovleac, mar si portocala, domnul Urlea prezentandu-ne si trusa de ustensile cu care lucreaza. 
     Cu totii...de la mic la mare...am ramas surprinsi de talentul cu care decoreaza fructele, l-am urmarit cu atentie, iar la final am admirat si ne-am fotografiat cu  modelele realizate.
    In cele din urma copiii au inteles faptul ca "un fruct consumat in fiecare zi, ne scapa de doctorii", dupa cum ne spunea si domnul Urlea, caruia ii multumim mult pentru prezenta si demonstratie. De asemenea ii multumim doamnei Director  Monica Rasinar pentru initiativa de a realiza aceasta activitate si pentru faptul ca l-a invitat pe domnul Urlea Alin la noi in gradinita.
  Domnul Urlea are si un site web, pe care il puteti vizita impreuna cu copiii: www.sculpturainfructe.ro. Acolo veti putea vedea o multime de fotografii cu fructe sculptate de dansul pentru diverse evenimente de la noi din oras sau din tara.
    


Un comentariu:

  1. Foarte frumos! Imi face placere sa va urmaresc activitatile din gradinita! Imi este dor de acele vremuri cand eram printre voi,educatoarele!

    RăspundețiȘtergere